Widoczność stron zakładów fotograficznych w internecie


    W bardzo wielu przypadkach strony zakładów fotograficznych są bardzo słabo widoczne w internecie. Nie chodzi tu o widoczność globalną w skali całej Polski lecz o widoczność w skali swojego miasta.

 


     

 


    Jeżeli internauta zainteresowany jakąś usługą fotograficzną wpisze do wyszukiwarki Google frazę np.

 


     

 


    "zakład fotograficzny wrocław"

 


     

 


    to link do twojego zakładu fotograficznego powinien się wyświetlić na pozycjach od 1 do 3. Od 1 do 3 dlatego, że najczęściej w jeden z tych linków jest klikany.

 


    W przypadku w/w frazy 2 pierwsze linki (stan na 8-05-2014) należą do stron globalnych. Pomijając blok adresów "wyniki na mapie" to w TOP 10 połowa linków to są linki globalnych stron a nie lokalnych zakładów fotograficznych.

 


    Jeżeli wpiszemy frazę

 


     

 


    "fotograf wrocław"

 


     

 


    to większość linków w TOP 10 należą do fotografów ślubnych. Niestety w internecie zakłady fotograficznie sromotnie przegrywają z fotografami ślubnymi. Teraz gdy głównym źródłem informacji i poszukiwania oferty, kontaktu jest internet taka sytuacja nie wróży zakładom fotograficznym dobrze.

 


    Często zadawane pytanie - od czego zależy pozycja strony w wyszukiwarce google

 

 

          

    •         dobrej struktury i braku błędów

 

          

    •         od zawartości tekstowej

 

          

    •         od poziomu wykorzystania atrybutów strony branych przy jej wycenie

 

          

    •         od ilości i jakości linków prowadzących do strony

 

          

    •         od dywersyfikacji linków

 

          

    •         od czasu otwierania się strony

 

          

    •         od długości życia domeny

 

          

    •         od semantycznej zgodności treści strony z pytaniem wpisanym do wyszukiwarki

 

 


    Dobrze widoczny w internecie zakład fotograficzny powinien również się wyświetlać w TOP 10 dla innych fraz związanych z miastem i życiem jej mieszkańców np.

 

 

          

    •         atrakcje wrocław (np. w kontekście wystaw fotograficznych)

 

          

    •         wrocław zoo (np. w kontekście zdjęć)

 

          

    •         wrocław imprezy (np. fotorelacje)

 

          

    •         wrocław informacje (np. przewodnik fotograficzny po mieście)

 

          

    •         itd.

 

 


     

 


    Dzięki tej widoczności zakład będzie dobrze zapamiętany (utrwali się w świadomości mieszkańców) i zyska na prestiżu. Mając ciekawą stronę lub grupę stron będzie uważany za najlepszy i będzie polecany innym.

 


     

 


    Jest jeszcze szereg bardzo dobrych fraz, które ściągają klientów do zakładu. Prześlemy ich zestawienie i sposób użycia oraz szereg innych cennych wskazówek tym zakładom fotograficznym, które umieszczą na swojej stronie link do naszej strony www.foto-rynek.pl

 


     

 


    Zastosowanie tych wskazówek w 100% zwiększy widoczność strony zakładu w wyszukiwarce Google a to powinno się przekładać na ilość zleceń.